grattis Nicole

idag är det Nicoles dag, hon fyller 17, grattis grattis lilla du :D
det är så mycket födelsedagar nu, imorgon fyller tvillingarna år, Anna och ÄlsklingsJulia :)
Mycket grattis, mycket presenter, och mycket fest !
Jag har dock inte köpt present till någon av er, har ingen aning om vad jag ska köpa, men de blir nog någonting ni blir nöjda över, sen fyller ju victor år den 27 Okt också, haha mina pengar kommer inte finnas längre snart.

Igår hade jag och Victor ett halvår, vi firade den dagen på det sätt att vi åt hamburgare från burger king och spelade tv-spel , haha vi är speciella, och det älskar jag med oss. Så nu ska jag snart hem til han igen och spela lite mer, jag ska verkligen klara spelet, har 17 stjärnor just nu, ska hitta 113 st, haha jag är på g ;)

frisören på söndag igen, då blir det ännu lite ljusare, det är på gång att bli ljust nu faktiskt.
 Har inget att skriva , så hejdå

Kommentarer
Postat av: Lovisa

grattis till halvåret älsk!

2007-10-16 @ 16:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0