höst?

jag sitter här och kollar ut och undrar vad det är för fel på vädret? är det höst eller vinter i början av oktober?
det är hemskt, dom har sagt att det ska komma snö idag också, haha det är ju äckligt.

igår piercade jag mig allefall, lite ovant men fint :)

och jag är så avis på Sandra Julia Anna och Sandra Sk som fick se Gwen igår, åh.. så ringer dom när det är min favorit låt och suktar mig, det är illa. haha

ja juste, min Ipod har svikit mig också, den har fått en cp skada. Igår när jag satte mig på bussen stannade Ipoden bara, slutade fungera , och nu funkar den inte. Jag hatar att åka buss utan musik, så jag fick sitta 20 minuter och inte gör någonting, plus att batterierna på mobilen va dåliga så kunde inte ringa någon heller !

alexandra kom och hämtade mig och Lovisa igår, vi åkte såklart till Mcdonalds och svullade ( 2 gånger ) haha, sen åkte vi till Shell och Arningerondellen, haha, vi hoppade omkring med bilen. Det var kul, sen åkte vi hem till Victor och hämtade Victor och Jonas och åkte till Vallentuna och köpte godis, ja det va en rolig åktur, förutom att hennes sterio funkar inte i bilen, haha men det var endå inte så tyst i bilen .

nu ska jag gå och göra mig iordning, ska handla sen med Victor ! Puss

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

jag vet, det är iskallt ute verkligen!

2007-10-11 @ 11:56:11
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0