idag är det tisdag..

och med det menas det att de bara är 4 dagar kvar till min födelsedag som då är på lördag.
finns inte så m ycket att se fram emot den dagen längre förutom presenter och mina fina vänner som ställer upp även mitt i allt.

Sen är jag mycket irriterad för kl 9 imorse vaknar jag av att dom står och fäller träd utanför mig med en "såg" som låter som ett krig, sen blev det paus i några minuter då trodde jag att det skulle vara tyst och att jag kanske skulle få somna om, men nej precis när man får den där sköna känslan att man somnar då börjar kriget igen, tack.
Sen för nån halvtimma sen satt jag ute och rökte då kommer killarna som sågade träden och frågar om dom får äta lunch på vårat ute bord, VERKLIGEN TRO ATT DET ÄR OKEJ NÄR DOM VÄCKT MIG, men jag sa ja endå. för är inte Mikaela snäll? Jo, det kan jag lova..

igår fick jag ha en slang i näsan och massa el saker på kroppen, dom skulle testa min andning m.m skit läskigt, plus att slangen satt och kittlades i näsan så att jag fick en hostattack och började gråta typ, men de är lungt :p

jag sitter och tjatar på Lovisa och Victor om att dom ska prata med varandra så att min present blir bra, haha jag är ju för härlig alltså ;) åh jag är så exhalterad för min födelsedag ( om det nu stavas så )

Jag saknar dig, även fasst jag inte vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0