imorgon fyller jag år !

ser man på, nu är det endast en dag kvar tills jag fyller år :D vilket är väldigt spännande.
Snart är jag 17, vilket jag skiter i, jag tycker bara de är så kul och fylla år ;)
I torsdags så fyllde min syssling Jennifer år , hon fyllde 17, grattis till dig gumman
och idag, fredag fyller Lovisas pojke Adde 22, grattis grattis :D
och imorgon är det min tur, grattis Mikaela, tack.

Är fortfarande sjuk, men det börjar bli bättre, kroppen gör fortfarande skit ont och hostar som ett cp, men det går nog över.. Igår hade jag victor caroline och victor spelkväll ! Vi körde TP två gånger, båda gångerna vann Caroline och Victor, men det är enbart för att dom kan frågorna för att dom kör det där spelet ofta, eller så är båda MVG barn och kan allt, aja vi tog inte illa upp på det ! förutom victor som va en liten dåligt förlorare, men carro och victor fuskade ju faktiskt. Sen körde vi Så kan det låta och gissa vem som vann då? jo jag och victor, vi ägde dom. SYND.
Det är lite jobbigt för både min och Carolines pojkvän heter Victor.

Idag ska jag bara ta det lungt, se på tv och vänta in min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0