Jag hatar söndagar

vet inte varför jag hatar söndagar just nu egentligen, är ju ledig på måndagar så de är ju inte det att man behöver gå upp tidigt.. ne men söndagar ger bara dålig stämning, alla är trött efter helgen och man är bara trött helt enkelt och det finns inget att göra för allt stänger tidigt osv.
men är endå glad att det är söndag, victor och jag har oftast mys mys kvällar då, och vi har inte vart med varandra på hela helgen förutom att han kom i fredags natt skit full ;D men det kallar jag inte att umgås riktigt, så snart ska vi äta gott och se på bra .

igår kom Lovisa till mig mitt på dagen och vi började planera våran kväll, vi + några till kom fram till att vi skulle dricka liiite försent, så det blev strul med att fixa dricka, men till slut fixade det sig.. problemet var bara att åka och hämta så då ringde vi alexandra och hon skjutsade oss till Kårsta och tillbaka, söt liten sak. Sen kom vi hem till Sandra, det var jag Julia Lovisa Sandra och Malin till och börja med, vi spelade lite spel och drack , jätte kul faktiskt.
Sen kom några kompisar till Sandra och Lovisa, b la Persimon och dennis m.m. Trevligt.
Vi sjöng singstar och JA haha jag sjöng för en gångsskull jag med, och jag vann 2 gånger :D whos the best?
Sen började alla bli trötta senare på natten då gick vi en runda utomhus, sen slutade kvällen runt 3.
Jag älskar mina vänner, jag har så otroligt kul med dom. En viss person tror att hennes vänner slår mina, men gud nej, tro inte för mycket ! haha tönt.

min piercing gör så psykiskt ont, min läpp är jätte svullen och ser helt cp ut haha, men jag är snygg för det ;)
jag hoppas att den läker bra. Gör allefall väldigt ont :/

nu ska jag gå och lägga mig i soffan igen tror jag, det var så himlans skönt där, har legat där nästan sen jag vaknat fick mcdonalds också, lyx. TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0