Kemi

Lovisa ska komma hit och vi ska göra lite kemi, sen kommer sandra antagligen och är kemist med oss. Det här blir kul haha, vi har så jävla sjuka ideer att jag inte förstår. men men, får man inte dricka så ;)

Lovisa tror att jag har en ny bästa vän, havsaltsvattnet som jag kokar, ja vet lovisa, det är tragiskt men vattnet tar över hela mig, jag älskar det helt enkelt. Gurglar.

jag har ätit min favvorätt, kyckling med pommfrit och ketchup, så äckligt gott så nu är jag mätt som en plätt.
så nu väntar jag bara på att Lovisakommer så vi kan leka kemister, ( vet inte vad det heter , men nått sånt där är det vell ).

Om några helger tänkte jag åka upp till Erika i gävle, fyfarao vad jag saknar henne, va i somras senast vi träffades, och det är helt sjukt att en av ens bästa vänner och en själv nästan aldrig ses. men de löser sig !

och jag saknar dig, bara så du vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0