Lite senare

Nu är jag äntligen hemma, har varit runt hela världen idag känns det som, först täby, sen Kista okej det är inte så många ställen, men har vart där sen 1 tills nu, så jag har haft en lång dag. Har köpt lite kläder och så för alla mina presentkort jag fick :) är inte så rik längre.. jag köpte mitt efterlängtade havssalt också  haha, som tydligen är bra för piercingen, den är så fin :) gör lite ont och är svullen men det blir ju bra snart.

ska ut och träffa Sandra snart, vi håller på att planera våran resa! haha, idag skulle vi egentligen ha åkt. men det blev inget av ;D haha.. såå nu ska det pratas ihop, bär nog av innan lovet. förmodligen, hoppas jag, eller kanske inte. (A)

min ipod funkar nu i alelfall tror jag, verkar så, men den lär ju pajja snart igen!

TJA

Kommentarer
Postat av: Malin D.

Vart ska ni resa? :)

2007-10-11 @ 19:55:13
URL: http://metrobloggen.se/sheisthesadone
Postat av: micchis

vi ska antagligen till Turkiet :)

2007-10-11 @ 20:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0