Lite uppdatering

ja, nu är jag allefall mätt.
blev på dåligt humör när min mamma ringde och på minde mig om att jag hade bup kl 4, man orkar inte åka dit 2 gånger i veckan. jag undrar vad mitt liv går ut på.
 
jag tänkte träffa sandra senare prata lite om helgen, behövs ... måste få ut massa, båda två..
sen har jag ett litet problem, jag MÅSTE sluta röka för min astma.. de är ett måste.. men jag varken kan eller vill just nu. för har andra saker o tänka på en att jag kommer dö i cancer för att ja röker. Så jag lägger det åt sidan.

Sen för att hedra Lina lite, jag fick ett sött sms av henne igår "Jag ringde bara för att säga att jag tycker om dig " och ni ska veta att sånt gör en glad, man kommer upp ett litet steg när någon säger så, så tack Lina.

På onsdag ska jag färga mitt hår, eller göra yttligare några slingor. Är på väg att bli blond igen även fasst det kommer ta ett halvår, men men man har nått o se framemot allefall. Lite förändringar är ALLTID kul.

Och Lovisa, min födelsedagspresent från dig blir bra vad det en är, så sluta oroa dig för det! bara att ha dig gör mig glad ju <3  vet att man inte tror på någon när man säger " de räcker med att du finns " men faktiskt, i min situation så gör det de.. Snälla? :| haha

näe nu ska jag sätta mig i bilen och sätta på min nya skiva, jag har bränt ner alla låtar som är bra!
så hejdå

Kommentarer
Postat av: Lina

Glad att jag kunde göra dig glad vännen!

2007-10-01 @ 16:48:40
URL: http://LabanLina.blogg.se
Postat av: Lovisa

hehe va du tvungen att skriva snälla? :| på slutet? haha. det får mig ju att känna att du ine menade de xD nej ja skojja. jag ska försöka göra mitt bästa bara för att du ska få något du vill ha och behöver.
men jag är inte rik och det vet du,och tack för att du skriver så söta saker <3 du e bäst and im always your help.

2007-10-02 @ 12:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0