nu ska jag klargöra en sak för er

jag fyller år om mindre en två timmar, haha ja jag räknar ner.
men jag är alldeles för trött för att sitta uppe och vänta till 12, så jag får helt enkelt sova och vakna upp imorgon på min uuunderbara födelsedag, som kommer bli uuuuunderbar, eller ja, det får vi se.. eftersom den inte blev som jag tänkt mig, men jag ser positivt, mina bästa vänner kommer hem till mig och firar mig och äter middag, det kommer bli grymt trevligt :) ni är bäst ! resten av kvällen löser vi då flickor!

Nu har jag sett HSM 2, och det var faktiskt en besvikelse.. men den var helt okej.
Jag och Caroline räknade ner timmarna och minuterna, och maten blev precis klar innan filmen börja så vi slängde på mat på tallrikarna och satte oss i soffan och tittade, och snodde lite godis från min födelsedagspåse haha. Och min syster tror att hon var så snäll för att hon stannade hemma ikväll för att de av min födelsedag imorgon, fast hon hade andra planer, de är vell endå en självklarhet att hon stannar hemma? dummer.

och Victor har spelning ikväll igen, men som sagt är fortfarande sjuk och ville inte missa HSM 2 ;) haha, fortfarande en hemsk flickvän och dåligt stöd, men han vet att jag stödjer honom i hans spelande :D men inte just den här veckan..

Sandra var här nyss och vi pratade lite, skönt att få ut massa som man bara håller inom sig..det är så skönt att ha sånna vänner jag har, som ställer upp i vått och torrt.. Jag tror ingen kan komma upp till min och sandras nivå ibland, vi är sjuka.. riktigt sjuka, men jag älskar det, och jag älskar dig Sandri!! <3

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0