Onsdag

Hejhå!
Nu har jag blivit ordentligt sjuk också, IGEN! Victor har smittat mig så jag sitter här nu med en stor förkylning och en hosta som gör att jag tappar andan varje gång, jätte roligt när det är 3 dagar kvar till min födelsedag. Hoppas jag inte får pencilin igen, jag har levt på medcinier i ett år nu, jag undrar faktiskt om de är de som får mig att överleva alla dessa sjukdomar jag får.
Allefall, min födelsedag blev ju inte som jag hadé tänkt mig direkt, jag hade tänkt mig en fest hemma hos mig med massa folk, jag hade kommit fram till att de skulle bli ca 25 personer beroende på vilka som tackar ja och nej då förstås, men de blev ju inte så, så min födelsedag består av en middag med några vänner, vilket ska bli underbart och m ysigt, men kul, när vi har ätit upp då? va ska vi göra då? spela spel? Nej, ingen alkohol får ju v ara iblandad, stenhård koll. Men de kan vell säkert bli roligt endå, vi får ta och fira min födelsedag när mina tabletter har vant sig vid min kropp och alkohol får missbrukas igen ;)
jag ser allefall något positivt med att fylla 17, endast ett år kvar tills jag är 18 .

idag ska jag färga håret också, ännu ljusare, är ju fortfarande mörk men de ska allt bli ljust. push

Snart, snart, snart, tar mina vänner körkort.. Alexandra tar på Onsdag och Sofie nästa lördag, jag är jätte nervös för deras skull, de kommer bli skit kul när dom får körkort, då ska JAG sitta i framsätet brevid och sjunga och bestämma musik. jag vet , jag planerar allt själv.. dom vet inte ens om det ;) moha.

Jag är skit hungrig men jag har insett att det inte finns någon mat i mitt skafferi eller kylskåp så jag får typ äta en gammal möglig bröd bit.. Hehe. kul.

Ikväll har Victor spelning, jag vet jag är skitdåligt stöd som inte ska gå, men jag kunde ju faktiskt inte eftersom jag ska fixa mitt hår :O och håret är ganska viktigt endå, jag har väntat på den här dagen i fleeera år. men jag önskar honom lycka till.. men nu är jag för hungrig för att skriva nå mer , så nu ska jag äta de som finns. Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0