rökning

hallå, jag är så jävla duktig, dom 4 senaste dagarna har jag bara rökt 1-2 cigg per dag, förstår ni vilket framsteg jag gör? mitt paket har räckt i 5 dagar och har fortfarande cigg kvar :D de här ska nog gå bra ska ni se.
just nu, sitter jag bara här nyvakn och ser ut som ett troll i håret, somnade med blött hår och då blir det inte vackert.

igår hyrde jag och victor filmen Alphadog tror jag den heter, den var grymt bra, lite sorlig men bra.
vi åt också kina mat, det är nog det godaste som finns, älskar.

Sandra och jag ska börja boka resan nu till nästa sommar ( okej inte ritkigt än men vi kollar ), ska bli så jävla kul att åka :D plus att vi kanske tar sista minuten nu innan höstlovet, men tror inte det blir av, men kanske beror på ekonomin. resa resa resa, det är något jag verkligen vill göra nu!

 
Sandri

har faktiskt inget att skriva, så jag skriver sen om jag får upp nått. TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0