Skitsofrena mikaela

hej och hå, fort ska det gå.
jag vet inte vad jag ska börja, har ingen bra dag idag..
har vart en knasig helg.. verkligen.. förstår inte hur man lyckas men aja.
i lördags var det i allefall fest hos persimon i kårsta, det var väldigt kul förutom tråksaker som hände, hur många kan det ha varit där 20-25 pers? eller jag har ingen koll :p var alllefall sjukt kul, vi sjöng singstar, spelade öl spel och var allmänt socialt ! många nya och kända ansikten ! träffade vänner jag inte träffat sen man gick ut 9an, två år sen alltså, kul.

jag vill bara säga förlåt till dig lovisa också, för jag sätter dig i svåra situationer men enbart för att jag e så dum som inte tänker, men jag vet nu och jag ska lösa det på bästa sätt....

ny vecka igen, på Lördag fyller älskling år :) 19, han börjar bli gammal.
Har ingen aning om vad jag ska köpa, jag är alltid ute i sista sekunden vilket inte är så smart, men ska antagligen åka till täby / stan med Julia imorgon så då kan jag nog hitta någe !

Har haft en "inget liv" dag, legat i sängen från att jag vaknade till halv 6, enda gånge jag gick upp va när jag gick på toa, haha fy...... så har jag spelat teve spel och sett film. trött..Nu kommer victor snart så ska vi se på film och hopppas att han har godis med sig. vilket jag absolut inte tror, men hoppas kan man..

imorgon ska jag färga håret också ! blev inställt i söndags :/ wiie...
Hej kray

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det blir snart bättre älskade du.

2007-10-22 @ 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0