Tack allihopa.

Nu ska jag berätta om min födelsedag !
Jag väcktes av att mamma pappa och Caroline kom in i rummet och sjöng + en lite bakis Victor brevid mig ;P mysigt. Öppnade paket och åt tårta.
Jag och Victor låg kvar och mös ett tag sen var han tvungen att rusa hem för han skulle fixa min present och jag tillät honom så klart ! haha
Sen började jag och mamma laga mat, jag skulle ju ha tjej middag på kvällen, så vi lagade mat och fixade tårtan och allt möjligt. Runt 5 - 6 kom alla flickor och vi satt och pratade och mös lite och sen åt vi mat, det var jätte roligt verkligen, kunde kanske varit roligare om man lagt till vissa saker, men för situationen va det jätte kul.
Sandra Lovisa Julia Sofie Malin Nicole Christine Alex Emeli. Älskar

jag fick massor utav presenter, jätte nöjd verkligen. det blev en väldigt sen natt med väldigt sjuka saker, jag förstår inte vad vi är för människor som gör så men de va kul ;D haha.. jodu..
senare på natten kom min älsk, så jag fick sova med honom endå <3

Åh,
jag är rik nu också, jag har ca 3000 kr och de är typ det största beloppet jag har haft på flera år, jag ska SHOPPA kan jag lova..

jag fick presentkort på ett tatueringsställe 500 :- så i December ( fanns bara tid då) blir det en till tatuering , har inte bestämt var men de kommer jag nog på . Så spännande. Sen är det dags för ny piercing också, tänkta ta ut den jag har  i läppen och göra på sidan , så snyggt.
jaja, vi får se.

Nu ska jag iväg, ha de bra

Kommentarer
Postat av: Malin D.

fin blogg du har :) roligt att läsa lite om dig och ditt liv, faktiskt. :P
hoppas det är okej att jag läser.
grattis i efterskott också :)
take care. (:

2007-10-08 @ 19:02:53
URL: http://metrobloggen.se/sheisthesadone
Postat av: micchis

Absolut, klart du får läsa :) kul att nån läser och tycker mitt liv är intressant ^^
Tack så mycket :) ha de bra !!

2007-10-08 @ 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0