torsdag

Jag har kanske sovit 4 timmar inatt pga att jag har vart uppe och druckit, snytit mig och bara varit allmänt jätte sjuk hela natten. När jag skulle gå upp i morse inser jag att jag inte kommer upp för min rygg har typ gått av, har sovit helt fel så jag kan inte röra på min kropp, och ingen var hemma så ingen kunde hjälpa mig, men jag kom upp till slut sitter här nu med världens smärta, fan att jag ska bli sjuk när det är min födelsedag om 2 dagar, inte för att det gör någonting direkt ! Mamma och jag ska åka och handla lite idag , stor handla till hemmet och till min födelsedag, känns så jävla fel, känns som om jag ska ha ett barn kalas, åker och handlar mat godis chips och läsk, hur fel känns inte det när man fyller 17? funderar på om jag kanske ska ha fiskdamm också?
nej nu får jag göra det bästa av situationen, går inte att göra så mycket åt det när man har stenhård koll från alla olika håll.

pratade med mamma nyss, nu ska jag åka till doktorn tydligen, jaha men då blir det pencilin igen då, kul att det är de enda som får mig att stå på benen, jag lever verkligen på mediciner. shysst. men det är vell bra så att jag blir frisk allefall!
och juste, jag färgade håret igår, jag har inte sett hur det blivit en :p jag somnade direkt när jag kom hem tittade inte i spegeln en enda gång, och nu har jag bara gått upp och kännt på håret och håret känns som en stor tova så ska fixa håret lite sen kan jag uppdatera hur det blev :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0