trött

jag är verkligen skit trött nu, har inte sovit mycket alls i helgen eller idag. var tvungen att gå upp tidigt för att åka till bup. vill bara meddela att jag har blivit sjukskriven helt nu t.o.m 30/10 , vilket känns helt okej.

Jag är superonöjd med mitt hår, vill så gärna bli mörk igen, haha fan att jag aldrig kan bestämma mig för en hårfärg och hålla fasst vid den? men nu när jag endå gjort de så pass ljust som jag gjort kan jag lika gärna fortsätta göra det ljust.. de blir vell fint till slut antar jag, någon gång är det faktiskt bara att nöja sig..

nu är det klart, på onsdag kl 17.00 ska jag pierca mig i läppen :) men är ett litet frågetecken på om jag vill ta ut min andra, men det måste jag ju göra, kan ju inte ha två piercingar brevid varandra. det enda besvärliga är att jag inte vill ha ett ärr, vilket jag kommer få + ett hål typ. men men, spela roll egentligen man lever bara en gång, plus att det finns smink  ;) haha, nä nu babblar jag bara..

sen måste jag lista ut vart jag ska tatuera mig också, nå förslag??

jag är så sugen på att shoppa nu när jag har alla dessa pengar, men jag har ingen ork att ta tag i mig själv och fixa i ordning mig och sätta mig på en buss / bil och åka och shoppa. Så det blir aldrig av. men min garderob måste faktiskt uppdateras, den är riktigt tråkig..

rökningen börjar gå neråt faktiskt,
förut rökte jag ca 5-10 ciggaretter per dag
nu har det minskat till 1-5 cigg per dag , jag är så nöjd :) det ska nog gå om jag verkligen vill.

nu ska jag faktiskt gå , för jag håller på att somna plus att Victor kommer nu, så ha de bra, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0