10 april idag..insåg att ....

hej alla fans..
... att det är bara 4 dagar kvar :D om 4 korta små dagar så drar jag till egypten och stannar där en vecka och blir brun, solar, badar, och lever livet.. sen kan ju ni ha de så bra i Sverige också..:)

helg snart, och imorgon fredag så ska jag och victor ta en lugn kväll och fixa iordning lite..och lördag ska jag vara med tjejerna, som en liten hej då middag, kanskelåter töntig men man ångrar sig att man inte hade en hejdå middag ifall jag dör så därför är det bäst att ha de :) haha.. ska nog parta lite too.

e hemma hos victor nu.. han kommer ej hem idag så jag ska nog börja gå hemmåt snart.
ska bara ta de lungt ikväll. kanske mysa med mami. eller carie. fast man vet ju aldirg om hon e hemma..
men kl är ju inte alls mycket så tänkte gå och lägga mig i victors säng med min godispåse och titta på en film och sen gå hem..

hej då alla fans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0