förlåt

hej alla fans och förlåt
jag ska uppdatera min resa och mitt liv snart igen. bara att jag har inte orkat sätta mig vid en data de första jag gör när jag kommer hem från egypten.. hinner tyvärr inte skriva idag heller om allt men liten uppdatering går vell ann ^^

har bara tagit de lungt i veckan , varit med victor och även träffat Lovisa , sandra och julia mycket..
var ute med jennifer igår i flera timmar och det är alltid lika skojj. haha, så sjuka.. jag skulle kalla oss pyromaner.
idag ska jag och Lovisa ( sandra ? ) åka till min syster i bromma för att vi ska sova där eftersom vi ska upp vid halv 5 imorgon bitti.. ska ju till Idoluttagningen med Lovisa ! AAH jag är mer nervös en hon ahah...
jag hejjar på Lovisa.. de sänds vell inte på tv imorgon antar jag hehe :P men när de gör det och om dom visar LOVISA DAHL 17 år så är det faktiskt MIN kompis, MIN MIN MIN!

ska även fira henne på kvällen , vare sig hon kommer med eller inte... men de vet jag ju att hon gör =)
go Lovisa image118

så ikväll blir det tjejkväll hos Sarah och tidig sänggång..
ska snart gå till bussen för att åka.. sen blir det vell nästa uppdatering imorgon om hur allting gick.
och ni som även vill följa Lovisas blogg : Lovsi.blogg.se
läs och se imorgon !!

puss och kram alla fans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0