friday

hej alla fans..

var på bio igår med syster och såg superhero movie, asså HAHAHAHA jag har aldrig skrattat så mycket, den var sjukt bra.. exakt min humor.. så den tycker jag verkligen att ni ska se .. den får en 10 :D
vi käkade på kungshallen också, wok och pizza, så himla god mat där nere .. rätt dyrt men inte så farligt, gick in på min favorit godis affär i stan och köpte en massa godis och senare efter bion åkte vi hem..
när vi kom hem tittade jag på EFTERLYST , fy fan för alla idioter asså.. jag önskar att jag stötte på någon av dom som visats på bild så att jag kunde ringa och anmäla , och ni som faktiskt känner dom eller vet var dom är ni är ju sjuka i huvet som inte tipsar polisen? som han sa ; ni kommer få leva med de här resten av livet , att ni inte hjälpte offret.. eller va man ska säga..
näe, usch usch usch..

idag blire fullt hus här hemma ett tag..Ebbe fyller 50, Grattis Ebbe Lebbe.. så alla samlas här innan somvar med på presenten och det  var upp mot 30 personer, så tänkte fly härifrån..
victor och jag ska ha myskväll, planera allt de sista .. för vi åker ju om 3 dagar.. =) börjar få lite resefeber.. men de är bara för att jag är så exhalterad :D haha.. på lördag blire tjejerna och söndag fixa allt det sista och övningsköra på kvällen :) blir en bra helg , men en ännu bättre vecka ! hihi!

image115
hej då alla fans ha en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0