hihi, äntligen

hej alla fans.

hade en superdag i fredags. fick träffa både sofie och Lovisa.
träffade sofie i täby , så vi gick och shoppade lite granna och käkade lunch och bara hade skitkul, de är så kul när vi ses tycker jag för jag tycker om henne så  mkt =)<3
sen åkte jag och sofie med bilen till stan och köpte lite grejjer, tex hårfärg till mig.
jag har färgat håret brunt nu, vart typ svart så jag är väldigt onöjd.. men de är bara toning så de kommer gå ut plus att jag ska slinga och de kommer blekas nere i egypten för sen ska jag ju faktriskt bli blond igen ^^
men nu e mitt hår allefall svart haha.

de har ju inte gått att skriva på ett tag så de blir en liten uppdatering idag..
i lördags allefall så åkte jag och Lovisa till stan och gick runt och hade hur kul som helst (A)
missade sista tåget mot kårsta för vi skulle ju hem till henne, så vi tog bussen till brottby och sov hos mig, victor kom även och gjorde oss sällskap :)
söndag blev det pizza till frukost och god middag till kvällen, jag och victor hade mysdag.. hyrde film och så
sen så igår jobbade jag. och det gick hur bra som helst :) så där blir jag nog kvar endå, ett tag till hehe .

känns som om jag bara blir sjukare och sjukare, halsen blir värre varje dag och min förkylning med. usch. varför ska jag bli sjuk nu lixom.det är inte okej.


och hurrni allihopa, det är endast 13 dagar kvar nu till egypten.. :D
tänkte börja tvätta lite snart och packa. jag är sådär som börjar packa alldeles för långt innanmen skitsamma. :p
de ska blii asssssssssssssssnajs :D

nu har jag inte så mkt kvar att skriva faktiskt. så kul var det inte att uppdatera haha..
tänkte vila, och sen äta mat och några tabletter ,

hej då alla fans..

13 hela dagar :D iiingenting.


Kommentarer
Postat av: Malin.

Fan vad nice med bara 13 dagar! Ta med mig?! :(
Jag kommer få vara hemma och plugga istället, KUL. har insett att jag kommer få plugga arslet av mig till sommarlovet! det är verkligen tusen grejer som ska vara klart nu i slutet :o USCH.

2008-04-01 @ 18:19:03
URL: http://sheisthesadone.blogg.se
Postat av: micchis

jaaag vet, jag skulle gärna göra de ^^ hoppa i min väska ?
nee fyfan, låter inte alls roligt :O de suger ju!!:/

2008-04-01 @ 18:41:42
URL: http://micchis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0