och så var det bara en vecka kvar ...

hej alla fans.

idag är det måndag, vilket betyder att det endast är en vecka / 7 dagar tills vi åker , wiho.
har faktiskt inte börjat packa riktigt en, men tänkte göra de i veckan.. men den här veckan är rätt full.
börjar få resefeber för nu är det faktiskt bara en vecka kvar :O Längtar så <3
ska bli så skönt att ligga på stranden, bada, dricka gott och bara njuuuuuta med älskling..

jag har inte skrivit på ett litet tag. så jag tänkte berätta om min fredag.
eller jaa, finns vell inte så mkt att berätta för kommer inte ihåg så mkt haha
men vi var allefall hemma hos Malin i stan, va vell uppmot 15 pers kanske
var skit kul, tills jag vaknade på morgonen och undrade var jag var :O de va mindre kul..
lördagen var lugn, med Lovisa och sen kom sandra förbi också, tog en trippilipp i Brottby, oj va de händer saker i brottby alltså.. känns lite osäkert att gå ute på gatorna.

och igår var jag bara med victor, myste och så.. pappa köpte hem maci till mig så min kväll var lyckad allefall haha..
idag ska på möte, ett av dom sista och det känns så sjukt bra att jag har kommit såhär långt =)
så först ska jag till Doktorn och dämpa min medicin :D det har jag längtat efter att få göra så länge nu och Äntligen !! och sen blire möte med alla ! jaa ni fattar ingenting av va jag pratar om men de behöver ni inte göra heller :)

jobbar tisdag , torsdag och fredag .. och nu har ju Malin börjat jobba där och hon ska jobba med mig torsdag och fredag , så de blir kul.. sen blir det nog en lugn helg, kanske lördagen att vara med vänner innan jag åker, jag blir så lessen av mig när jag ska bort i en vecka haha, jag tycker de är lång tid att inte höras på telefon eller ses ..

 
jag bangar ju inte på att bli sådär brun nuuuu igen :D

hej då alla fans, ha en bra måndag.

Kommentarer
Postat av: Malin.

Ååååh, jag vill också åka utomlands ju! :D :D

2008-04-07 @ 11:54:11
URL: http://sheisthesadone.blogg.se
Postat av: micchis

:D

2008-04-07 @ 14:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0