skit väder

hej alla fans.
jag som ville njuta av vårvädret innan jag åkte, och nu är det bara en massa skit regn och så.
sover så jävla dåligt nu på senaste dagarna, vet inte varför. men vaknar alltid runt 7 och va fan ska man göra från kl 7 på morgonen till 4 på eftermiddagen ( då jag åker och jobbar ) det är 9 timmar kvar dit.
är hemma hos victor nu , men han e ju på jobbet. vi får hoppas att han har en kort kort dag och kommer hem till mig.

har märkt att jag inte har någon resväska hemma och det tycker jagär väldigt konstigt jag som reser så mycket, så nu har ja fått låna en av victors syster så nu blire hem och packa typ.. för det är ju bara 6 dagar kvar faktiskt ^^

nu väntar jag bara på att min platt tång ska komma fram, jag kan ju inte åka utan .. min har ju gått sönder, bara för att jag ska åka så typiskt så här är min otroligt underbara platt tång, man kan ju inte bara annat än älska den

image113 bortse från nallen då, haha men platt tången är ju hur fin som helst :O får den om några dagar . eller ja bäst för dom att jag får den innan jag åker till egypten och om har bara 4 arbetsdagar på sig. så hurry up.

ska lägga mig och titta på film nu tänkte jag. och äta glass, chips, och choklad haha :D
perfekt frukost.

hej då alla fans.

Kommentarer
Postat av: Malin.

Åh, snart åker du! :)
Kan du inte skicka ett kort till mig om du får tid över? Skulle va kul :)
Du kan ju skriva till mig på msn eller något så kan du få min adress isåfall :)
God frukost btw! ;)

2008-04-08 @ 11:34:04
URL: http://sheisthesadone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0