today is the day

Rip. Robert 9/4- 2007...
de har gått ett år.. ett år sen du lämnade oss idag..
ett år.. ett år ... ett helt jävla år.. hur klarade vi oss? eller hur har vi klarat oss?
vid den här tiden på dagen den 9/4-07 pratade jag med dig, vi skulle ses på kvällen .. jag kommer ihåg..
jag skulle berätta en grej för dig.. och jag var på så bra humör.. var med Malin och Frida och vi hade fixat flak och jag hade gjort mig fin, för jag skulle ju berätta den där hemligheten , ryser när jag tänker på det..
men sen fick jag samtalet senare på kvällen... och världen fall sönder..
jag är inte redo för de här pratet egentligen .. de gör så ont, jag har försökt undvika att den här dagen skulle komma för jag e inte redo för det.. den här dagen betyder mycket..
jag kände verkligen att du va speciell, så speciell och jag fall för dig direkt.. och vi kom varandra hur nära som helst. och när jag väl hittat dig så försvinner du ..

jag kommer inte och hälsar på dig idag, jag kan inte, för jag är inte redo..men jag tänker på dig och tänder ljus för dig.. hoppas att du har det bra och att du hittat någon flicka där uppe :) de tycker jag att du e värd.. du e värd det bästa. och sen ses vi, det vet du.. du har inte lämnat mig föralltid, så lätt kommer du inte undan.. tror att du kan kliva in i mitt hjärta och sen bara försvinna hur lätt som helst? nope, du lämnade ett ärr där och jag behöver dig för att få bort de ärret...Jag saknar dig otroligt mycket, tänker på alla helger, haha vi kände inte varandra så länge alls, men varenda helg var vi hos dig.. och om inte så blev jag arg .. hehe.. vet ju såklart inte vad du tyckte, men de du sa får jag hoppas vara sanning, och jag tror inte att du ljög.. du ljuger inte .. och om du gör det får du stryk sen !

va du än säger, vad du en tyckte , vad ni andra tyckte och vet...
så kom du så otroligt nära på bara någon månad och sen ville ja ha dig där för alltid..
och det fick jag, ett tag..

vila i frid nu, jag tänker på dig varje dag.. går inte en dag utan att jag inte tänker på dig.. så speciell...
ses en annan dag.. <3




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fint skrivet hjärtat

du vet att jag finns här

2008-04-09 @ 16:36:36
Postat av: micchis

tack (L)

2008-04-10 @ 08:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0