valborg!

Heej alla fans..

vädret har ju varit helt underbart idag, kunde ju gå i klänning och leggings och hålla på och svettas ihjäl.. de kändes bra.. har varit i täby c med julia idag.. träffades och fika, shoppade gjorde vi också ^^ harj u fått min lön bl.a.
så jag köpte ett par skor, och en klänning. klänningen tänktej ag ha i morgon, julia köpte även en likadan så hon ska också ha den ! sen vet jag ju faktiskt att sandra har en sån också så då ska alla tre ha den ;) haha så jävla sköna.. efter täby mötte vi sandra vid täby park och åkte med och handlade i arninge inför middagen imorgon, blir massor utav tjejerna och 3 rätters middag  mums =) ..Sandra övnningskörde hem också, hon va suverän :D

efter vi handlat och allt så tog jag och Julia bussen till Norrtälje, hem till Mamma och käkade och bara kollade runt lite, trivs så sjukt bra där i nya lägenheten så vill va där jämt . kom hem för en timma sen, så har duschat och snart så börjar DH, så ska ta min godispåse, lägga mig i sängen, vänta in victor och se DH ..

är just nu ensam hemma och super trött.. så kommer vell somna snart..
har allefall haft en suuuper bra dag. Julia image120

ska försöka träffa Alex & Sofie nästa vecka !

hej då alla fans, ha en bra valborg, ta de lungt precis som jagkommer göra (A) moha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0