bye bye

halloj, tänkte skriva ett litet hejdå inlägg. eftersom imorgon drar ja till Magaluf med mina tjejer.
jag är så taggad att det inte är sant. blir tidig säng gång ikväll ska upp vid fyra imorgon. fattar inte att tiden har gått så snabbt. var nio månader sen vi beställde. Lovisa sover hos mig inatt , känns bra att fåsova med henne själv en sista gång på en vecka (A) och jag och marcus som sovit med varandra i 2 veckor i rad nu, det kommer bli skit jobbigt att inte få sova med han.. kommer sakna allihoppa.

och gissa vad? Jag kom in på skolan, så jag börjar på Åva Barn och fritid den 21 augusti. och det bästa med det är att det är samma klass som Lovisa :D är super lycklig.

Sandra.J tog körkort igår också :D så vi tog en tur . grattis min älskade vän. blir fira imorgon kväll i Mallis.

sådär ja, då var ennu en nedräkning slut. nu är det bara till min 18års dag som det är kvar 59 dagar till.

ha det super, det ska ja allefall ha.

ses imorgon tjejer :DDDDDDDDDDDDDDD <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0