söndag blä

hej.
är död idag. var på  kräftskiva igår. dåligt roligt vi hade, var vell hemma vid 2 sen gjorde jag och lovisa lite mys.
hooooooon va ju inte iiinte full allefal hahaha. hon drack en hel absint. fick släpa den stackaren nästan. hon minns inget idag så påminner henne lite, ska hitta på lite saker också så hon skäms :)
var med Julia Sandra Lovisa Lisa Anna Martin Jocke och Gavva. super trevligt.

idag kommer marcus till mig han har vart borta i helgen så jag saknade honom, fast bara lite.
så vi ska ha mys kväll, och sen börjar jag faktsikt inte skolan förän kl halv tolv imorgon :) varannan vecka gör jag det. och det är hur skönt som helst.
sitter här nu, Lovisa åkte precis hem.. vi tittade på P.s i love you. jag gråter varje gång :'( så sorlig.

imorgon fyller favorit sofie år :) hon blir 19 år gammal. <3

vad ska jag göra nu. jag vet inte.
jaja, ha ett bra liv. puss


i love you til the end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0