all eyes on me

NoneHoho!
jag spyr av tanken att det faktsikt är julafton snart, hade sett fram emot det men nu ska ju inte marcus fira med mig så då kan julen verkligen bara dra. fast förstår ju att han måste vara hemma men endå, de är ingen ide att fira jul nu.
ska allefall vara hos mamma det ska bli mysigt, men kommer kännas väldigt konstigt då vi alltid har firat jul med farmor och farfar och nu blir det en jul utan farfar :(

begravningen var allefall underbart fin, verkligen. <3

215 dagar till Magaluf
6 dagar till lovisas 18års dag

hata oss inte lovisa, du får bara igen för allt du gjort mot  oss ! MOHAhaahAHAHAHAH!!!!!

jag är så stressad.. jag vet inte över vad, men jag har en film som inte är inlämnad och det blir jag jätte stressad av vet ej varför, sen körkortet känns som om jag aldrig kommer få det då jag inte kör så mkt eller pluggar till teorin, stressad över hur julen och nyår ska bli ochj jag har inge pengar . what to do? :(
Jag behöver pengar till :
- Lovisas present och födelsedag + krogen
- Julklappar till 5 personer
- Nyårs dricka + klänning kanske
- Magaluf resan som går på 11 000 nästa sommar

Och jag har 100 kr, hur ska jag ha råd med de första tre sakerna den här månaden? Jaaa det är frågan.. någon som vill bidra ?
Jag är stressad

Bye

None miss my girl, som är i gambia i två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0