man skulle kunna tro.

det är inte sant, jag orkar faktiskt inte. jag har fått urinvägsinfektion och det är inte skönt ska ni veta. första gången.
kan inte sluta gråta. jag vägrar att gå på toa. är ju inet säker på att det är det men det är antagligen det eftersom det känns som en taggtråd som dras fram och tillbaka när man kissar. skönt säger jag :)

Lördagen firade vi ju Lovisa, hon fick rida på en häst ( hennes största fobi ) men tjejen klarade det, så stolt jag e :D
sen var det dags och gå i täby centrum ensam med den hemskaste sminkningen och kläderna någonsin. kommer bilder sen HAHA säger jag bara. när vi kom hem började hon känna sig sjuk och jag trodde inte hon skulle orka gå ut :O :( men det orkade hon, vi gick till M&G. Och det var hur kul som helst, första gången jag var där , man kände alla och det var hur kul som helst och Lovisa var hel lycklig ! det gjorde mig glad.

Idag kom Alexandra hem från Gambia, hon har varit borta i 2 veckor, har saknat henne. Hon kom hit i ca 30 minuter, det kändes jätte kul att träffa henne. hade saknat min vän <3

ska antagligen gå och handla lite med pappa och marcus nu så måste kila.

måste bara säga att Alice från Idol sjunger heavons on fire hur bra som helst .

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0