MO HA HA

julafton är över, julafton är övet, nananana na!  =)
jag mår bra. för det är ööööööööööööööööver.

Nu ska jag åka hem till Marcus och mysa sönder mig, har saknt han så mkt på den här dagen.
bussen går snart så jag måste gå strax. men tänkte lista upp lite saker jag fått. ( sen är det ju förståss julafton med pappa och mia imorgon )

700 kr på Ticket ( resecheck)
500 kr
Britneys Skiva <3
Underkläder
Bio check

Ikväll har vi varit hos min äldsta syster anna. vi har sjung singstar för fulla halsar, har lite ont nu faktikst.
ätit julbord med några st och myst med de älskade barnen jag är moster till. Spelat hockey spel och tomten kom ju faktiskt förbi :D så mysigt.
fick ett par trosor ur säcken, hm. snusktomte. Haha ;D

 Ja hatar julen :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

när jag tänker efter så är du ganska lik honom.. :S

2008-12-25 @ 15:21:03
Postat av: Anonym

Hahah ;D tyst

2008-12-25 @ 17:59:29
URL: http://micchis.blogg.se/
Postat av: Jag.

Varför tar du ens emot julklappar och blir glad för dom? Hatar du julen är du faktikt inte värd julklappar. Då borde du skippa allt totalt.

2008-12-26 @ 19:59:38
Postat av: Anonym

haha oookeeeej :)

2008-12-27 @ 17:13:49
URL: http://micchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0