och så var det jul. uäh

Imorgon är det julafton som kanske alla vet, även om det känns som att det är i början på februari och ingen julstämmning alls. inte för att det stör mig, då jag hatar julen något otroligt. men så får jag inte säga nu när jag e tillsammans med Marcus, han kallar mig Grinchen och jag tror faktiskt att jag är som grinchen. Julen är falsk, och deprimerande. Men försöker gilla den för Marcus skull, annars längtar jag bara tills dagarna är över.
Igår var jag och Marcus på liten julmiddag hos mormor och morfar, morfar var tyvärr inte hemma men Patrik min gudfar var där =) vi hade det jätte trevligt. idag blir det jullunch inne hos farmor, med familjen + farbror. Julen blir inte riktigt som vanligt i år men det spelar inte så stor roll vi gör som det blir :) kommer bara sakna farfars snaps tal han alltid höll :') haha <3 Ikväll ska vi åka till mamma och mysa och ge lite små julklappar ( vi smygstartar ) även om vi ska fira julafton med henne och systrarna imorgon så är både jag och mamma sånna som inte kan hålla oss. jag har köpt så himla mycket fina julklappar till alla ! är jätte nöjd och hoppas dom också blir det. Juldagen blir med Pappa och Mia och carro och Marcus ! ser framemot det också, men blir nog bara en snabb julklappsutdelning. vet inte. får se. jag älskar att ge julklappar och få. det är de bästa ! sen annandagen ska vi hem till Marcus släkt :) <3

jag tänkte gå och skriva lite julrim på paketen något jag aldrig gjort förut och vi får se hur det går, haha eftersom jag inte kan rimma.  som jag säkert berätta förrut så har jag problem med det.. så jaa. julrimmen blir som dom blir. jag tänkte skriva upp dom här sen när jag e klar, annars går hela dagen åt att fixa hemmet, klä julgranen EFTERSOM ingen ville klä den med mig igår. mm. jag är hungrig också.

bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0