om folk endå vore normala

Hejhopp.
Jag är halvt magsjuk, har spytt lite hit och dit. men härligt kan man ju inte säga att det är.
skulle ju ha jobbat på dagiset idag men kunde inte :( fan va tråkigt... men är så himla glad för betygen jag fick och så. kunde inte fått bättre =))

om ni inte redan visste så är det bara 11 dagar kvar till Lovisas 18årsdag!! i cant belive it. det kommer att bli så sjukt jävla roligt !! vi måste ses alla tjejer och planera. blir nog på söndag.

imorgon har jag och marcus 5 månader ! går så fort men känns endå som det precis börjat, fortfarande lika nykära ju<3

ska börja titta på julklappar imorgon eller så tänkte jag. har noll kr typ att köpa julklappar för men de får bli som det blir.
jag gillar ju att få julklappar också (A)

På fredag är det begravning för farfar, jobbigt eftersom jag inte ens fattat att han är borta...
Men nu måste jag gå och plugga på mina apu uppgifter och sen sova.
Bye None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0