torsdag var det visst

Hej!
Har insett att det bara är en skolvecka kvar till lovet :) jag känner mig så värd dom 3 lediga veckorna så hårt som jag kämpat i skolan :)
Helgen kommer bli suverän.. imorgon bär det av till mamma, myspys med marcus och henne. På lördag blir det stenhårt firande av Lovisa som fyller 18 på söndagen, blir utgång efter 12 för då e hon ju faktiskt 18 :D <3 men innan utgången så har hon en hård och hemsk dag som väntar. bästa vännen blir stor :) None

 Jag&Lovisa
Marcus ligger där uppe sjuk :( jätte tråkigt då jag inte har något att göra för han vill bara sova, jätte irriterande, men är man sjuk så är man i guess. ska vell upp och ta hand om honom snart, men måste handla mat och komma till Lovisa på något sätt.. moha lovisa is a scared girl . skulle jag också vara. nej ni nu vill jag gå. bye slay.

212 dagar till Magaluf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0