10 månader

idag firar jag och älskling 10 månader =) fast vi firade lite igår samtidigt som alla hjärtans dag, eftersom han ska bort ikväll på spelning, önskar lycka till.
men han kommer förbi mig sen innan han åker för att pussa mig lite ;D

kl halv 3 ska jag åka till Olle och Nils och vara barnvakt några timmar, det ska bli jätte mysigt och Nilsie ska på disco ikväll, jaa han börjar bli stor nu, snart hela 7 år =) så himla söta !!!
blir att laga blodpudding till dom ( inte till mig själv, skulle aldrig få för mig att äta det ) meen självklart så fixar jag det till dom! haha !
har ingen aning om vad jag ska göra ikväll jag tror det blir en jätte lung kväll bara att vara hemma, känns liite tråkigt men vill vara utvilad för imorgon när vi ska fira malin ! det ska bli jätte roligt, får se om man sover kvar eller åker hem, det negativa är att om man åker hem så måset vi åka jätte tidigt för at hinna med sista bussen eftersom vi ska åka enda från hökarängen, fy farao.
vi får se huyr de löser sig .
jag vill göra något ikväll men orkar inte..

vad ska jag göra nu då i 3 och en halv timme , jaa det är frågan .. lägger jag mig i soffan somnar jag bara , försöker jag hitta på något annat i mittt roooliga hus så blir jag bara rastlös och irriterad, varför går alla i skolan utom jag ? :p haha jag vill också ha nått att göra på dagarna, men nästa vecka börjar jag jobba så då blir det fart på mig. längtar jätte mycket , det ska bli jätte kul verkligen ..
59 dagar till Egypten nu , haha kan inte tiden gå lite snabbare ? veckorna går asfort känns som iom de alltid är fredag men månaderna går assakta , fast iförsig är vi redan i mitten av februari ..

ska försöka få hit alexandra idag med mitt busskort ;D haha hon har snott det ;)
jag behöver det nu i helgen och när jag ska börja jobba ! sen tänkte jag då också fråga henne om en liiiten tjänst!
hon e ju den enda som har körkort av oss 2, så de blir lite jobbigt för mig , men sicken tur att jag har henne ibland..
ska gå nu , tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0