Alla hjärtans dag

image81 Ja, så var dagen här , victor och jag har då bestämt oss för att vi inte ska köpa massa grejer  för vi sparar alla pengar till resan vilket bara är 60 dagar kvar till nu ! haha 2 månader , men det går fort speciellt nu när det börjar bli vår, åh de är så härligt.. man blir på så mycket bättre humör ..
och det kommer bli skönare att jobba när det är fint väder eftersom jag ska stå ute på dagarna, försök att inte missa mig på stan ;) i will be there..
och för alla er som undrar vad det är för jobb, det är ett organisations jobb, där jag ska värva medlemmar ute på stan och jag vet sånna mäniskor e skitdryga men vafan jag får pengar för det och jag tror att det kan bli jätte roligt något jag verkligen ser framemot, så gå inte bara förbi mig på stan , help me.

varken jag eller victor har planerat någontingalls för idag, vet ju förståss inte om han har någon liten överraskning (A) haha , de blri nog bara lungt och massor med myspys. vi får se vi får se..
tycker inte att de är så speciellt faktiskt , man ska vara med sina nära och kära helt enkelt så blir det en bra dag tycker jag, någon liten ros här och där kanske =) de är lite fint att ge bort..

mamma och jag ska åka på lägenhetsvisning idag i norrtan, kl 2 ska vi vara där alltså om 3 timmar ska vi åka, fy fan.. jag är uppe nu enbart för att jag skulle ha åkt till skolan och umgåtts med sofie och alex, men nej dom var tydligen lediga fick de reda på imorse så nu sitter jag här, varit vaken sen 7, haha men de är ingen fara jag tycker om er endå ! MmMMMMmm! ;)

jag är hungrig så jag ska göra någon smaskig frukost hade jag tänkt, lär vell slockna i soffan.

jag är glad ! jag har ett jobb, kommer alltså få bra ekonomi, jag har en väldigt stadig och underbar pojkvän, bästa kompisarna någonsin och den bästa familjen ..
just nu går livet som på räls  ! puss

och glad alla hjärtans dag på er alla  ! image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0