and this is how we do

nu är det rött, rött som blod.
det var det igår med men orkade inte skriva gör egnetligen inte de nu heller.
har sovit högst en timma i natt, har bytt mellan tre olika sängar pga att jag svettats så mycket ocg bara allmänt inte fått någon somn.. så äre att av sjuk.. man ska ta hand om sig säger jag som är sämst på att göra det.

min hårfärg är cool, självklart var det lite sorgset att inte ha de blonda kvar när man vaknade imorse men man måste våga lite förändriingar.. im nöoejd.


ska gå och lägga mig i soffan nu och vänta på victor ! Puss

Kommentarer
Postat av: Malin.

Kan du inte lägga upp en bild så man får se hur ditt hår blev? eller har du bild någon annan stans? :)

2008-02-28 @ 21:59:32
URL: http://sheisthesadone.blogg.se
Postat av: micchis

jag ska lägga upp bild :)
har bara inte hunnit tagit någon !
men de kommer så håll utkik ;) haha

2008-02-29 @ 12:14:43
URL: http://micchis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0