cry

62 dagar till Egypten
170 dagar till Magaluf

Det är något som kommer bli bäst!


I never thought I'd need you there when I cry

det är så mycket som man bara behöver skriva ut ibland, så här kommer aggritioner, irritationsmoment, saknader, kärlek, lycka , ja allt du kan tänka dig, var glad och läs !

Jag blir så trött på alla som går och klagar på folk, viskar bakom ryggen på kompisar och bara är såna jävla dumma människor, jag förstår inte  varför man  måste göra så , jag kan inte säga att jag aldrig gjort det och visst kan det hända även ibland men jag snackar aldrig nått jävla skitsnack om saker som inte är sanna och det är inte direkt konstigt om man får höra något här där man bor äckel brottby från alla dessa som inte har något liv och sitter vid bussen och skriker ut massa rykten om andra ( handlar dock inte om rykten om mig ) men är så trött på er som verkligen inte har något liv, skriver anonyma kommenterar för att ni inte vågar stå för saker ni tycker.. jag har vart så verkligen , de ska jag inte neka men man växer ifrån det eller ja, vissa som är äldre en mig har tyvärr inte gjort det men då är det deras problem, så snälla ge mig lite anonyma och elaka kommentarer nu, så jag inte har någon aning om vem som skrivit .. :)

nu blev det mest lite argt , bara för att jag är irrterad på en viss person så de är faktiskt rätt skönt att ha bloggen ocb bara skriva ut här, jag har nog inspererats från andra "offer" ;D

Jag saknar Robert något fruktansvärt, det var 10 månader sen han lämnade jorden i lördags och alltså idag 10 månader och 10månader  och 4 dagar sen jag träffade honom.. de känns förjävligt ...

alla hjärtans dag på torsdag / 10 månader på fredag med victor
hel kärleks helg det där ! mys.
 
orkar inte skriva mer , för jag är hungrig och trött och så måste jag försöka få timmarna att gå på något annat sätt så att gossip girl börjar, för jag vill sitta och äta till gossipgirl ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, ja är LITE trött på fittiga människor! :)

2008-02-12 @ 18:57:21
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0