det enda jag tänker på är mina resor !!!

HEJ!
jag sitter verkligen och räknar ner dagarna..och på lördag är det dags att beställa resan, vi har satt ut datumet 13 April ungefär .. 2 dagar innan våran ett-årsdag, så vi är där nere på våran ettårsdag, 15 april . vi stannar där en vecka, vet att jag redan skrivit allt det här men vill bara skriva mer och mer om det =)
ska åka in till ticket på lördag och titta om vi hittar något billigt och bra annars bokar vi på nätet. lika bra det.. vi har ju några förslag på hotell.. hurghada ska vi allefall åka till. det kommr bli jätet bra, 30 grader varmt ( i skuggan (A)
sola , bada (24 grader i vattnet ) och bara ta de lungt.. LÄNGTAR ! har sparat i hop nästan alla pengar nu, så de känns skönt.. men sen äre bara att börja samla igen till i sommar när vi åker till Magaluf.. det är också n ågot jag ser vääääldigt mkt fram emot, men de vill jag inte prata om nu för de är så långt kvar :p men men...

haha jag är alltid sådär överdriven så jag har redan köpt bikni och börjat bestämma vad jag ska ha med mig, jag vet att jag är lite annorlunda men längtar man så längtar man.. nu får ni inte tro att jag har börjat packa utan jag har bara små kikat lite på va jag skulle kunna ta med mig, (A) haha !

ska ringa och beställa syntest nu, ska ju börja övningssköra, eller ska gå på sån där kurs då måste man ha kollat ögonen först, lär ju får glasögon eftersom ja hade de när jag var mindre och struntade i att använda dom och gå på återbesök, haha , jag är hemsk..

och IMORGON FYLLER MALIN 18 !!!!!! Den dagen h ar vi längtat efter !! så nästa vecka ska vi fira henne eftersom den lilla slampan ska gå ut i helgen utan mig .. men nästa vecka blir det party party =)
och idag är det exakt 8 månader till min 18 års dag.. undra om man ska börja räkna ner till den också ! ;D

igår v ar jag och mamma och shoppade, då var det rea inne på gina tricot, alla reavaror kostade 29 kr :O JAG VET, var  ju tvungen att handla, men sen hittade jag en tröja som de inte var rea på som kostade 200 kr men sen så tog hon 29 kr för den allefall, för hon råkade tro att det var en rea vara HAHA skojja inte, jag tjänade 170 spänn på det.. tack så mycket dumma flicka :)

jaja, ska gå och ta pappas choklad nu och lägga mig i soffan och vänta på victor..
HEJ DÅ !


Kommentarer
Postat av: J.

Haha jag är likadan!
Vi skrev del ett av packlistan när det var typ 2 månader kvar ;D
Men nu är det 2,5veckor så nu börjar det bli bråttom!

2008-02-06 @ 14:20:32
URL: http://jessp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0