en helg full med skit :)

Min helg  har varit okej, gjort lite fel som man får ångra, men det löste sig ..
I fredags låg jag enbart hemma och sov , jag var helt slut och kände mig sjuk.. jag förstår egentligen inte varför jga är trött när jag inte gör något på dagarna...:P men imorgon börjar jag jobba !! måste ringa och kolla vilken tid det var för dom hade tydligen ändrat tiderna för utbildningen, det ska bli spännande är lite nervös men samtidigt asglad, äntligen kommer jag tjäna egna pengar.. det är så skönt jag kommer kunna göra så mycket mer , aja
på lördagen kom Lovisa till mig kl 2 och victor han sjussade oss till Kårsta, tack och lov  så jag fick hämta mina saker sen bar det av hemmåt igen och fixa sig för vid 5 gick bussen .. kastade i oss mat typ makaroner med ketchup haha , ( blev en hamburgare sen på natten också )
min syster kallade mig slampa hon tyckte jag var klädd som en slampa ! men jag antar att de bara är att tacka och ta emot.. ;D
det vart ask ul hos malin rätt mkt folk , nya och kända ansikten. massa bilder vilket jag inte tänker lägga ut längre, för jag insåg att dom inte var så där jätte vackra ..

i söndags var det en annan historia ..

ska till Camilla snart, sen doktorn kanske måste ju kolla upp mina utslag, skönt..gå inte nära mig då får ni AIDS!!!! :) ville bara varna..

JUSTE, alexandra färgade håret igår , eller jag färgade det på henne det var asssnyggt, mörkbrunt hon var tidigare ljus.. och jag då som också ville göra något med håret, inte färga men jag tänkte att man kanske kunde göra lite lockigt / vågigt, så jag försökte permanenta mitt hår.. HAHA tror nia tt de blev några Lockar ? NEJ tror ni att håret förstördes? JA 
jag som har kämpat och äntligen fått mitt hår tillbaka, fint , lent och mjukt hår , men nu är det en ris hög igen...
Jag säger bara dra åt helvete :)

TJA!

55 dagar till egypten 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0