en torsdag och inget att göra!

Hej !
vaknade för några timmar sen hos victor, tog en rask promenad hem ;D okej inte så rask, slöade mig mest och tog en cigg.. inte så bra för konditionen men haha, jag kom hem levande allefall..
jag och victor åkte och hyrde film och köpte godis , vi såg Chuck och Larry eller va fan den heter, bra var den allefall.. rätt söt film och rolig.

hmm, nu är det endast två dagar kvar tills vi ska boka våran resa.. vi börjar vell kanske kolla lite smått redan ikväll, men tror inte de för victor vill aldrig ;D han vill bara kolla resa på lörda.. för då e det våran resedag.

Imorgon kommer syster Sarah hon fyller år :D så det blir middag och tårta. sen kommer Alex också då ska vi på victors spelning och sen leka ..
gud va tråkigt inlägg jag skriver..
HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Malin.

Jag diggar din blogg och allt du skriver iaf! :D
SÅ nice med resor, jag vill också ju. :(
ta med mig i väskan?!
och kondis behöver du väl inte, eller du har säkert mer än mig och dom flesta menar jag, du är ju smal och liten.
jag är liten och tjock och har noll kondis :( haha.

2008-02-07 @ 12:58:20
URL: http://sheisthesadone.blogg.se
Postat av: micchis

va bra :D absolut, du får hoppa ner i min väska ;D
haha, jovisst är jag liten men jag har världens sämsta kondis, har typ aldrig tränat kan typ gå en meter och sen flåsar jag haha !!
du är inte tjock någonstans!

2008-02-07 @ 13:30:47
Postat av: Malin.

Haha, nice! du kan ju klämma ner en tröja i väskan också så jag har något ombyte ;) haha!
hahaha, samma här! lite jobbigt ibland om man måste springa ikapp bussen eller ngt annat, haha. pinsamt! :(
haha jo. du får se nästa lördag om du inte tror mig! (om jag kommer då) :)

2008-02-07 @ 16:28:22
URL: http://sheisthesadone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0