en vanlig måndag igen

Hej, jag gillar inte måndagar för det betyder att det är 5 hela dagar till helg , alltså malins 18årsdag fest =)
det ska bli kul ! ska fira den lilla stjärnan !

idag skulle jag ha åkt till ögondoktorn men ingen kunde sjussa och jag har inget busskort för tillfället  ! så de får bli imorgon istället ! Alexandra kommer hit på eftermiddagen igen tror jag minnsan, då ska jag tvinga henne att åka till maci eller något så vi får lite tid tillsammans att umgås. haha måste umgås på maci lixom.

pratade nyss med Lovisa i en halvtimma, vääldigt skönt att få ut massa prat , inte om något speciellt (A) men skönt att bara prata om lite allt möjligt, hon ska med på lördag till Malin, det ska bli kul att umgås, de va ett tag sen nu !
hon och jag ska vara "servetriser" på Uffes födelsedag i Maj !

nu kom pappa in och jag är irriterad på honom så ska gå från datan !
hej

Kommentarer
Postat av: Malin.

funderar på att komma på lördag ändå :) ska prata mer med Mala om det så kanske hon lyckas övertala mig :)
isåfall ses vi ju där :)
ska ta kort på dig också! hihi. för jag ska ta med mig min kamera isåfall! ;D

2008-02-11 @ 17:09:18
URL: http://sheisthesadone.blogg.se
Postat av: micchis

jaaa va roligt ! :D
haha åh nej ;D jaaa jag tar nog med mig min också =)

2008-02-12 @ 12:45:14
URL: http://micchis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0