enhelgigen , tja

hej!
har haft en bra helg, trött men bra..
fredags låg jag sjuk hemma hos mami bara,
på lördages morgonen åkte jag Lovisa alex och sandra till maci, jag tyckte att vi var värda det eftersom allaihoppa va sjuka typ (A) :) satt där ett bra tag och sen begav vi oss hem och släppte av sandra och alex åkte hem igen..
Då började min och lovisas sjuka kväll. vi tittade på melodifestivalen, förlåt men va gör sverige för musik? den är SÄMST !!   vi gjorde fruktsallad, vi hade alla olika sorters frukter , fruktsalaladen var mäst till Lovisa jag hade ju mitt godis, kina choklad som allt och chips och läsk .. haha alltid värst..

vi åt världens äckligaste kyckling igår hahaha, de var senor jag lovar ! seg och snuskig
imorsen vaknade vi i god tid och då satte vi på titanic, tyck att jag är töntig men kan inte hålla tårarna inne, fyfan va den är bra och sorlig, äkta kärlek verkligen ! älskar den filmen.



ska jobba imorgon, åååh, fy..jag hatar det verkligen ? :P haha, eller asså okej jag kan stå där, men jag känner press att jag måste värva folk och det är inte  bra att pressa mig just nu verkligen.. behöver ingen press..men jag får kämpa om de inte går imorgon får vi se hur vi gör, prata med chefen då..

50dagar till egypten nu, och 158 dagar till Magaluf..
jag längtar..
har inget att skriva, väntar på att victor ska komma hem, han kommer om drygt 3 timmar..
längtaaaar ! HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0