fan va dålig jag e på och skriva

jaa, 4 dagar sen sist. men som sagt jag tycker inte det är något kul längre..men kände att jag måste uppdatera och berätta om min helg i gävle !
åkte dit i fredags och kom hem i södnags kväll. vi gjorde inte alls mycket , mest slappade men det var helt underbart kul endå. har inte träffat henne på mer en ett halvår så det var mycket tid att ta igen, men för lite tid.. så hon kommer till mig inom en kort tid också.. vi måste bli bättre påa tt träffas !!=)

 Jag & Erika !

På lördag ska vi beställa resan, jag och victor. AA längtar så mkt.. vi ska börja handla lite inför den också haha, fast det blir ju i mars.. men längtar så otroligt mkt, och dert vet jag att han också gör..

ska åka och shoppa med mammi nu.. orkar itne skriva mer, jag är skit tråkig jag vet.. men ni får ursäkta..

Magaluf 177 dagar
Egypten 69 dagar

snart snart snart =)

Kommentarer
Postat av: Malin.

Fan vad nice med en resa så snart! :)
handla inför resan?! vad är det man handlar då? kläder menar du eller? haha.

Sluta inte skriv btw, jag gillar att läsa! :)

2008-02-05 @ 17:23:05
URL: http://sheisthesadone.blogg.se
Postat av: Micchis

haha, jaa handla lite sommarkläedr och sånt där nödvändigt inför resor :D haha !det ska bli otroligt skönt med resa ! verkligen..

åh, de blir lite roligare att skriva när du säger så =)

2008-02-06 @ 10:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0