Här har ni hela mitt liv ;D

Inledande

Namn: Mikaela

Din ålder: 17 år 

Födelsedag: 6 oktober

Syskon: 3 storasystrar, anna sarah caroline

Hårfärg: rött

Ögonfärg: blåa
Hudfärg: ljus


Förhållanden

Vem är din bästa vän? Lovisa, från början till slut
Har du en pojkvän/flickvän? Ja

Hur länge har ni varit ihop? 11 månader

Hur långt var ditt längsta förhållande? de som jag har nu

Vem kysste du senast? victor
Vem kramade du senast? victor
Litar du på någon? ja
Vad shoppar du helst? kläder
Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många och var? en i tungen, en i läppen, näsan, naveln , tatueringar på magen ryggen och armen
Hur många skor har du? ingen aning :p
Hur många par byxor har du? jag orkar inte räkna direkt

Har du några smycken som kostat över 1000 kr? nej tror jag inte,


Favoriter

Färg: Svart

Mat: hamburgare och wok

Namn: Millie och frida

Ämne i skolan: går inte i skolan men om jag måste säga är de vell rasterna :)
Musik: blandat

Fras/mening/uttryck: tönt ?


Har du någonsin..

Snusat? Näej

Hoppat bungee jump? haha nej

Fått dig själv att kräkas? inte på det sättet, men om man verkligen mår illa när man är magsjuk har man vell hjälpt till lite :p

Varit kär? jaaa
Kallat någon får idiot? haha ja


Extra grejer

Tar du droger? nope
Vad använder du för schampoo? det som luktar gott
Vad är du mest rädd för? spindlar

Vilken bil skulle du vilja ha? någon sorts cab

Hur många MSN-kontakter har du? Ingen aning, bara de jag behöver :)

Hur många av dem är online just nu? No idea, e själv inte inne


Slutfrågor

Pizza eller choklad? choklad
Tränar du? haha gud nej

Hur ofta? MEN ADLRIG??
Matte eller kemi? verkligen inget av dom

Guld eller silver? både och
Action eller komedi? komedi
Vilken låt lyssnar du på nu? inget, om jag lyssnar på musik just nu dör jag av huvudvärk

Vilken film såg du sist på bio? åh gud, de va nog saw4

Vad vill du helst av allt göra just nu? bli frisk ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0