Här hör jag hemma

Är framme i Gävle nu,eller ja... det var jag redan igår men har nu vaknat andra dagen här och ätit frukost precis, ligger och halvsover i sängen gör vi också så vi är pigga till ikväll.. igår vart de bara en lugn kväll , vi tittade på film och letade drinkar i böcker, haha ! somnade vell runt tolv. idag blir det nog bara slö dag tills ikväll, då ska vi hitta på kul..
satt på tåget igår i en liten mellan kupe med massor utav gamla som var skit otrevliga verkligen, typ hatade mig för att jag var  ung, haha ..min väska var super tung plus att erika hade en väska till och att vi handlade på Ica, så imorse när jag vaknade hadej ag så jävla ont i nacken, vilket jag har fortfarande..

och bara så du vet Alexandra så tycker jag om dig lika mycket endå ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0