här kommer frågorna igen, såå intressant

Röker du? - ja tyvärr
Snusar du? - Nej
Skolkar du? - nej jag går inte i skolan så det är inte så lätt att skolka då :p
Gör du frukosten själv? - om jag äter frukost ja
Har du suttit i rätten? - nej
Har du slagit ner nån? - självklart, slår ner alla runt omkring mig :)
Har du pussat någon av samma kön? - självklart
Har du varit på strippklubb? - Nej, !
Vad gör du när du blöder näsblod? -Har aldrig blödit näsblod så vet inte? :p
När grät du senast? - hmm, har ni verkligen med det att göra?
Vem kan du prata om allt med? - Mina kompisar och mami
Har du solglasögon? - Ja men dom används inte på vintern nu så!
Skriv en mening på engelska - Im the best
Vem pussade du senast? - Victor
Vem kramade du senast? - Mamma!
Vad är din högsta önskan just nu? - att det går en buss upp till sälen!
Vad heter den hårspray du använder? - sunsilk typ
Vem gillar du? - mina kompisar mest
Vilken färg har tröjan du har på dig nu? - svart
Har du string på dig just nu? - verkligen så här personliga frågor, men nej de har jag faktiskt inte
Känner du någon som heter Niklas? - Ja, ínte någon nära men vet ett par st som man känner
Har du bärbar data? - Hadde, sålde den nyss ( im rich ) .
Är du blyg? - Beror på , jag var det men är det inte längre
Vad tänker du på just nu? - på hur min kväll ska bli


enjoy =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0