har så tråkitg, så här kommer en lista

Favorittidning: typ skvaller tidningar ;D
Bästa saken som händer i sommar: Egypten och Magaluf
Favoritplagg i garderoben just nu: min svarta varma tröja
Längd: 160 cm
Vanligaste färgen på mina kläder: svart faktiskt
Byxa eller kjol: kjol
Senast utlästa bok: it girl
Mig själv med tre ord: Rätt Så Söt :D
Jag tränar: haha nej, de vet vell alla att jag inte gör
Jag ville bli när jag var liten: frisör, vill jag fortfarande
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött, kl är 7 ?
Är det nåt du absolut inte äter: typ lugnor och lever och sånt där äckligt?
Kläder just nu: mjukisbyxor och en lite förstor tröja
Vad sa du senast: älskar dig
Fisk eller badkruka: fisk
Hur många kuddar sover du med: en
Morgon- eller nattmänniska: beror på :P
Sparare eller slösare: slösar
Har du några homosexuella vänner: det vet man ju inte
Tror du på mirakel: Njaa
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 st
Bio eller promenad: vet inte
Snarkar du: ibland kanske
Stjärntecken? vågen
Största svaghet: blir lätt arg
Det här är jag bra på: måla
Vad vill du jobba som: frisör
Chips, morötter eller godis:  godis och chips
Pizza eller hamburgare: hamburgare :D
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: har piercingar och tatueringar
Stökigt eller välstädat (ditt rum): stökigt..
Anser du att du är stark: åh gud ja, kan lyfta vem / vad som helst
Använder du knark: icke då, är cigg knark ? ;D
Kaffe, te eller inget: te isåfall

Kommentarer
Postat av: Malin.

vi är lika långa! :D hihi.

och du är ju galen som går upp så tidigt. jag försov mig nu imorse och fick bara klä på mig och gå direkt till bussen, så dumt. :(

2008-02-08 @ 08:36:37
URL: http://sheisthesadone.blogg.se
Postat av: micchis

japp
:D
haha jag ville inte gå upp så tidigt, men victor väckte mig :p haha..
usch va jobbigt =/

2008-02-08 @ 12:32:15
URL: http://micchis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0