im in bad shape

nu har sjukdomen slagit ut på riktigt.. halsen , astma och väldig hosta som nästan bryter sönder mina revben när jag hostar. ni vet . jävla victor som smittat mig :p
e hemma hos victor nu, har inte någon tid alls att passa idag och det är väldigt skönt. så kan sitta här hur mycket jag vill och gå hem när jag vill och bara ta de luuuuungt.. tänkte gå hem allefall snart och äta min hembakad morotskaka , haha.. den är jätte god.

jag insåg imorse när jag vaknade att jag saknar Sandri, jag vet att du läser de här sandra så du kan ju förvänta dig ett samtal av mig sen ..

på fredag ska jag till stan med mami och carie , vi ska  käka och gå på bio ..
orkar inte skriva, vill lägga mig i sängen och sova bort det sjuka.

skrive senare, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0