jag förstår att folk inte gillar det

har inte skrivit på ett tag men har vart trött och seg efter utbildningsdagarna, dom var roliga , roligt folk verkligen..
men idag, IDAG började jag arbeta ute på stan lite, jag säger då bara det FYFAN! okej, folk säger du får pengar för jobbet du gör MEN de är inte kul på något sätt jag lovar... alla går förbi en, jag är tydligen inte tillräckligt frammåt
nähä hur ska man göra då för att få kontakt med dom om man ska vara tillräckligt frammåt? SKRIKA HEEEJ URSÄKTAA VILL DU HJÄLPA TILL ATT STÖDJA ORGANISATIONEN! neej , så gör man bara inte.. jag försöker fan få varenda människa att stanna utan något resultat, min jobbarkompis fick in 4 st och stod på samma ställe som jag , jag kan inte rå för att jag är dålig på det här jobbet , jobbet är inte gjort för mig .. jag är faktiskt bara 17 och helt utan världsvana , så ja.. jag ska jobba i morgon en heldag ute på stan.. och sen ska jag vell jobba nästa vecka också.. tar nog en lung veccka nästa gång typ 3 dagar, för haha ingen står 5 dagar i rad och jobbar på något som bara skiter sig.
ursäkta mina aggrissoner på mitt jobb, det är säkert jättek ul  när man börjar lära sig lite mer om hur man ska bete sig och hur man ska prata , men så som det var idag .. snälla gå inte bara förbi mig, jag vill visa att jag kan också !!!  " Näe gummmmaaan jag har inte tid " då ba va ? gumman? man kallar inte någon man inte känner gumman?! men jag håller humöret uppe och försöker kämpa och lära mig.. jag lär ju få sparken innan jag ens börjat hahah, nej dom tyckte jag var duktig, de är bara jag som är trött nu som är irrterad på mig själv..
åh näe, ja jo aaaaaaaaaaaaa.... jag gillar jobbet, visst det är helt okej men jag vill ha ett bra jobb inteh elt okej, så jag ska kämpa för att få de här att funka . .

Ska lägga mig i ett bad nu, har precis ätit maci , har köpt choklad så ska lägga mig i badet nu och bara somna och vakna upp som ett russin så tja, vi höres..
kommer sakna victor :( han e i sälen nu , kanske tar en buss upp imorgon beroende på om de finns platser !

HEJ DÅ ALLA INTRESSANTA MÄNNISKOR PÅ STAN

om någon av er som går på stan imorgon går förbi mig, jag är blond , liten och rätt söt (A) haha ne men blond och liten stämmer vell.. har ett grönt band runt mig. snälla bidra med lite peeeengar till organisationen..
hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0