jag har ingen aning om vad jag gör uppe nu

okej, nu har kl blivit halv 7, men jag gick upp halv 6 !! inte med vilja..
men då går victor upp för att åka till jobbet, och så klart blev jag väckt och kunde inte somna om, men de gör inget de va ju mysigt endå på morgonen men jag vill inte veta hur trött jag kommer vara ikväll, tänkte gå och lägga mig igen efter Jag träffat camilla vid halv 10 ..sova tills min syster kommer och sen upp.. då lär jag nog orka..
hoppas jag

ikväll ska Malin ut och festa =) härligt tycker jag.. vi har längtat efter den här dagen sen vi var ja , små...
jag kan ju få fortsätta längta , haha så egentligen är bara hennes dag här så när min 18års dag är nära dåå kommer dagen vi längtat efter..men ja Malin, va ska man säga.. du får köpa 3,5or , cigg och gå på k rogen, hahaha är inte de livet ? ;DD

funderar på om jag ska köpa någon present till sarah, har ju inte gjort det..men jag har verkligen inga pengar :P
hon får ju vara med mig, och det är vlel som en present ? :D
ska finnas någon bild på mig och alla mina systrar på datan men hittar den inte.. hade velat lägga upp den..
ska gå och göra något nu som fördröjer timmarna, kanske sova en liten stund till ?

Magaluf  174 dagar
Egypten 66 dagar


Saknar oss ! <3 LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0