jobb!

hej, ringde precis och sa upp mig från mitt jobb för jag kände att det inte var något för mig och vet ni vad dom gjorde då ? :D dom erbjöd mig en bättre tjänst som kommer passa mig mycket bättre tror jag!! så de känns jätte jätte bra ! är hur glad somhelst =)
dom skulle ringa mig senare så skulle vi bestämma dagar.. tror allefall att dom sa något sånt :D

på söndag fyller Alex år , hon blir gammal , hela 19 år.. måste köpa present till henne..eller NAAEEJ jag tror inte hon får någon presnet, eftersom jag enligt matte och henne är en flodhäst.. fy jag glömmer det aldrig, kom ihåg det .. hämden är ljuv.
så på söndag får jag träffa Sofie också, de ska bli hur kul som helst har saknat henne alldeles för mycket och vart i från henne alldeles förlänge . så söndagen blir nog en superduperdag.

ringde Alex imorse och frågade om hon var i skolan, Haha dom har ju lov !! jag som tänkte åka dit..
glömde helt bort , ska se om Jennifer vill ses ett tag =)

Puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0