och så börjar jobbet !

Tja,
tittar egentligen på film men tog en liten paus, hyrde På smällen  älskar den filmen , har sett den förut med men passade på att hyra den igen nu när inte victor är här :p han vill inte se den.
är ensam hemma, rätt så skönt men lite ensamt .. har ätit två choklader och hyrt film och sen är det gossipgirl, haha dålig myskväll! ( med mig själv )
imrogon börjar jobbet, nervöst ju.. börjar inte förräns 12 så det är asskönt, sen på torsdag börjar jag 10 och då hoppas jag de är fint väder för då ska vi vara ute..sen på fredag börjar jobbet.
sen får vi se om jag tar bussen på fredag kväll till Sälen för att senare gå på begravning på lördag, Victors farmor rip.

hm,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0